הרב ברוך רוזנבלום במסר נוקב: אנחנו מצביעים רק למען כבוד שמים

אבי יעקב 1 Comment on הרב ברוך רוזנבלום במסר נוקב: אנחנו מצביעים רק למען כבוד שמים

במסגרת שיעורו השבועי לפרשת נח תשפ"ג, השמיע אמש מגיד המישרים, הרב ברוך רוזנבלום, דברים נחרצים ונוקבים על חובת השעה של כל יהודי ויהודי, לקראת הבחירות הקרובות: "האם אנחנו מצביעים לנציג כזה או אחר? אנחנו מצביעים רק לכבוד שמים. אתה תשב בבית ולא תלך להצביע? הרי לפני עשרה ימים זעקת מדי יום 'הושענא נא למענך אלוקינו הושע …

צילום: צילומסך הידברות
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת שיעורו השבועי לפרשת נח תשפ"ג, השמיע אמש מגיד המישרים, הרב ברוך רוזנבלום, דברים נחרצים ונוקבים על חובת השעה של כל יהודי ויהודי, לקראת הבחירות הקרובות:

"האם אנחנו מצביעים לנציג כזה או אחר? אנחנו מצביעים רק לכבוד שמים. אתה תשב בבית ולא תלך להצביע? הרי לפני עשרה ימים זעקת מדי יום 'הושענא נא למענך אלוקינו הושע נא, הושענא נא למענך בוראנו הושע נא, הושענא נא למענך גואלנו הושע נא, הושענא נא למענך דורשנו הושע נא'. לא בשבילנו, למענך ריבונו של עולם. זה מה שאנחנו מבקשים. זה מה שאתה מבקש, למענך אלוקינו? בוא תוכיח את זה, שאתה באמת מתכוון לכבודו של הקדוש ברוך הוא. אם יצביעו פחות 20,000 איש, יהיה כאן חילול השם גדול. איך תשב בבית ותאמר שאתה עושה למען שמי? איך אתה יכול להיות שאנן? מעניין אותי נציג כזה או אחר? מעניין אותי כבוד שמים. מעניין אותי לראות שני מיליון יהודים אומרים 'ה' הוא האלוקים'".

השיעור המלא משודר ב"קול חי" בערב שבת קודש בשעה 14:00 בצהרים.

צפו בקטע המלא:

 

צילום: צילומסך הידברות


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אשרך הרב ברוך רוזנבלום